خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه کلیبر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

آمریکا در سیزده آبان برای همیشه دچار وحشت شد

تبریز- مسئول عقیدتی سپاه کلیبر گفت: سیزدهم آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار بوده وحرکت شجاعانه و انقلابی جوانان غیرتمند، بصیر ولایتمدار دست خیانت آمریکا را از کشورمان کوتاه و برای همیشه دچار وحشت کرد.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۳۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

حجت الاسلام سیف اله نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی اظهار داشت: ترویج فرهنگ بسیجی شهید فهمیده ها به عنوان الگوی مبارزه با استکبار و بدخواهان نظام اسلامی خود مجاهدت در راه دین و میهن اسلامی بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: شهدای دانش آموز و دانشجو  راه سعادت  و پیشرفت نظام اسلامی و ولایی را ترسیم و مبارزه با سلطه طلبی و زور گویی را آرمانی مقدس و والا دانسته و رسیدن به استقلال، عزت و خود کفایی را در زنده نگه داشتن این آرمان می دانند.

نجفی ادامه داد: یوم الله سیزده آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار، روز شکست مفتضحانه آمریکا بوده و به عنوان یک جریان بزرگ وبه یاد ماندنی در تاریخ انقلاب خواهد ماند.

وی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ اسلام همیشه جوانان مومن ،مجاهدو فداکار پیشرو بوده وبا بذل جان خویش همه ارزش های اسلامی را  احیا کرده اند لذا تربیت جوانان مومن، مجاهد وکارآمد و انقلابی یک امر مهم و تکلیف اساسی بر همه دلسوزان به نظام اسلامی و آینده نورانی کشور می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار