خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه :

کوچکترین حرکت علیه اقتدار کشور پاسخ دندان شکن به دنبال خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح گفت: کوچکترین حرکت علیه اقتدار کشور پاسخ دندان شکن بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۴۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان از گروه موشکی ١۵خرداد 'سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری' روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده گروه موشکی ۱۵ خرداد نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مجموعه نیروی زمینی سپاه با حفظ آمادگی کامل برای ارتقای توانمندی‌های خود تلاش می‌کنند.

وی افزود: دشمن توطئه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را با راه‌اندازی جنگ، غائله‌ها، فتنه‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، تلاش برای ترویج بی‌ نظمی در جامعه و شبیخون فرهنگی با هدف ضربه زدن به کانون خانواده دنبال کرده است‌.

وی با بیان اینکه پایبندی به آموزه های اسلام، پیروی از ولایت فقیه و حفظ وحدت آحاد جامعه سه رکن پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: ملت ایران توطئه‌های دشمن را به فرصت تبدیل کرده‌ و بر اقتدار خود افزوده‌ است.

سردار نوری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس تصریح کرد: تقویت روزافزون امنیت پایدار در کشور مرهون خون شهدا است.

وی با اشاره به پیشینه گروه موشکی ۱۵ خرداد در تقدیم ۱۱۸ شهید در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، گفت: 'سردار شهید حسن غازی' و 'سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری' از فرماندهان وقت گروه و شهید سید سجاد حسینی' از این گروه در حفظ امنیت و اقتدار کشور بسیار نقش آفرین بوده اند.


آیین تکریم و معارفه فرمانده گروه موشکی ۱۵ خرداد نیروی زمینی سپاه روز سه‌شنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان، امام جمعه شهر بهارستان ومسئولین ارگانها ونهادهادر محل این گروه برگزار شد.
در این مراسم از خدمات 'سرهنگ پاسدار جلال احمدی' فرمانده سابق این گروه قدردانی و 'سرهنگ پاسدار عبدالحمید رهبر' به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

'سرهنگ جلال احمدی' نیز به فرماندهی گروه ۵۶ توپخانه حضرت یونس (ع) ، منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار