تفکر و مدیریت بسیجی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

چابهار/ مولوی عبدالواحد بزرگزاده گفت: امروز کشورمان برای پیروزی در برابر توطئه دشمنان نیازمند تفکر و مدیریت بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۹۷۵۰
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

 امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار بیان کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران، یقیناً از برکات خداوند بود واین نیروی مردمی در تمامی حوادث کشور پس از پیروزى انقلاب نقش آفرینی بسیار خوبی انجام داده است.

وی افزود: نیروی انسانی بسیج مردمی که در تمامی شهرهای کشور حضور فعال داشتند، رمز پیروزی جمهوری اسلامی بود که این تفکر راهبردی را رهبر فرزانه انقلاب در زمان بعد انقلاب داشتند که همواره موجب سربلندی و عزت کشور شده است.

مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه تصریح کرد: بسیج هشت سال در برابر ابرقدرت های دنیا از خاک کشور دفاع کرد و اکنون هم در حال مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگی دشمن برای دفاع از اسلام جسورانه ایستاده است و هیچکس نمی تواند در برابر این ارتش الهی مقابله کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور، ادامه داد: برای تحقق این امر مهم باید تفکر و روحیه بسیجی بین نوجوانان و جوانان ترویج پیدا کند.

مولوی بزرگزاده گفت: سپاه در چهل سالی که از عمر بابرکت انقلاب می گذرد در جنوب سیستان و بلوچستان با مدرسه سازی، اشتغالزایی، ساخت خانه محروم، سالن ورزشی و کمک به آسیب دیدگان سوانح طبیعی نظیر سیل نشان داده که همواره یاور محرومان و مستضعفان است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های سازندگی و سرعت بخشیدن به روند پیشرفت کشور و اقتصاد مقاومتی نقش‌ تأثیرگذار و انکارناپذیر بسیج و بسیجیان بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار