خبرهای داغ:

دفتر پایگاه بسیج زینب کبری(س) سمنان افتتاح شد

سمنان- مراسم افتتاح دفتر پایگاه بسیج حضرت زینب کبری (س) با حضور زهرا فخار فرمانده قرارگاه خواهران ثامن الائمه (ع) سمنان و اعضای شورای این قرارگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۱۹۵
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

فریبا جلالی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سمنان گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در اهمیت جایگاه بسیج همین بس که امام خمینی (ره) فرموده‌اند بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند و بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده‌اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) سمنان اظهار داشت: بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد. یعنی بسیجی بودن معیار و ملاکی است که بر اساس آن میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان‌های انقلابی سنجیده می‌شود.

جلالی با اشاره به افتتاح دفتر پایگاه بسیج زینب کبری (س) هم‌زمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) عنوان کرد: همچنین در این روز تقدیر از 2 تن از پرستاران و تجلیل از بسیجیان همنام حضرت زینب (س) با حضور پرشور بسیجیان این پایگاه انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار