خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

پاسداشت روز ۹ دی در ۲۰ نقطه استان/ دستگاه ها و ادارات باید در روز ۹ دی حضور فعال داشته باشند

حجت الاسلام شهسواری گفت: با هماهنگی های صورت گرفته مراسم پاسداشت ۹ دی و دهه بصیرت در همه شهرستان‌ها و در بیش از ۲۰ نقطه سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۱۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

قزوین_ حجت الاسلام غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت بزرگداشت روزهای تقویمی به ویژه حماسه ۹ دی بیان کرد: با توجه به شرایط حساس سیاسی و لزوم بزرگداشت یوم الله ٩ دی باید همه دستگاه ها و تشکل های مردمی فعالانه در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی گفت: با توجه به تقارن یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت با ایام فاطمیه و شهادت بزرگ پرچمدار بصیرت و مبارزه با فتنه حضرت زهرا(س) باید از محافل فاطمی در جهت روشنگری و بصیرت افزایی استفاده بیشتری صورت گیرد.

شهسواری عنوان کرد: گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اولین سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی نیز بسیار مهم بوده و باید همه دستگاه ها و تشکل های مردمی، خاصه مساجد، پایگاه های بسیج، مجامع و گروه های دینی نسبت به بزرگداشت این مناسبت ها همت بگمارند و در مراسم وبرنامه ها ویژه حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت اظهار کرد: به مناسبت حماسه تاریخی ۹ دی برنامه‌های متعددی برنامه‌ریزی شده که در این ایام اجرا می شود برگزاری جلسات تبیینی و تحلیلی در مساجد و مدارس به مناسبت دهه بصیرت بخشی از این برنامه هاست. همچنین همزمان با ۹ دی مراسم میدانی با حضور اقشار مختلف مردم بابصیرت و ولایتمدار قزوینی با سخنرانی حجت الاسلام ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه بصیرت و ۹ دی در سطح استان تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، مقاله نویسی، انشاء نویسی و مراسم تبیینی در سطح مساجد و ادارات از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است. براساس فرمایشات مقام معظم رهبری روز ۹ دی از اهمیت به سزایی برخوردار بوده به طوری که در تاریخ کشور نیز ماندگار شد.

وی گفت: در فتنه سال ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی همه توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته بودند اما با بصیرت و آگاهی مردم ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توطئه و فتنه آنان خنثی شد.

وی بیان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی روز ۹ دی سال ۸۸ بار دیگر به میدان آمده و با حضور آگاهانه خود بساط فتنه را در هم پیچیدند و با این عمل هوشیارانه خویش یکبار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند.همه ساله مردم ایران در سالروز حماسه تاریخی ۹ دی با حضور باشکوه خود در مراسم‌ها و اجتماعات، یاد و خاطره حماسه آفرینی و اتحاد و انسجام ملی را زنده نگه می‌دارند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی اولویت نخست ما در برگزاری همه مراسم‌ها و مناسبت‌ها حول محور سلامت مردم است و برای این منظور بخشی از برنامه‌های مناسبتی به شیوه سال‌های پیش از کرونا برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: کلیه برنامه‌ها و مراسم‌های تدارک دیده شده برای ایام ۹ دی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود؛ همچنین برنامه محوری این روز نیز با چینش صندلی و رعایت فاصله اجتماعی خواهد بود.

حجت الاسلام شهسواری در پایان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته مراسم پاسداشت ۹ دی و دهه بصیرت در همه شهرستان‌ها و در بیش از ۲۰ نقطه سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار