خبرهای داغ:

تداوم راه شهدا و دانش آموختگان مکتب حاج قاسم علم آموزی و دانش آموزی است

شاهرود_فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: امروز تداوم راه شهدای دانش آموز و دانش آموختگان مکتب حاج قاسم علم آموزی و دانش آموزی است.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۶۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز در واحد پوینده ۱۵ خرداد حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که "شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه درس آموز بود" اظهار کرد: در آغاز گام دوم انقلاب و در راستای تحقق بیانیه گام دوم سیدالشهدای جبهه مقاومت فاتحه الکتاب این گام محسوب می‌شود و اولین و مهم‌ترین عرصه، عرصه علم و دانش و شهادت است. علم آموزی و دانش آموزی؛ تداوم راه دانش آموختگان مکتب حاج قاسم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: در گام دوم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم دانش آموزان و معلمان در تسخیر قله‌های علم و دانش لحظه‌ای از تلاش و مجاهدت فروگذار نخواهند کردو امروز تداوم راه شهدای دانش آموز و دانش آموختگان مکتب حاج قاسم علم آموزی و دانش آموزی است
او با تاکید بر موفقیت‌های ملت ایران ستودنی، افتخارآمیز و با عظمت در ۴۱ سال اخیر افزود: قطعا این پیروزی‌ها به طور چشمگیرتر در گام دوم انقلاب تداوم پیدا خواهد کرد.
خوش‌قدم تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرز‌های ایران اسلامی اتفاق افتاد و به این معنی است که مبارزه و جهاد و دفاع این شهید امنیتی برای ایران اسلامی به ارمغان آورد که دشمنان هیچ گاه در طول سال‌های حضور این شهید در جبهه‌ها مقاومت که سکان فرماندهی و عَلَم جهاد و دفاع را در دست داشت نتوانسته و نمی‌توانستند به امنیت ملت ایران خدشه‌ای وارد کنند.
فرمانده سپاه شاهرود گفت: امروز امنیت پایداری در کشور ما از قبل جهاد و دفاع شهید سلیمانی به ارمغان آمده تا دانش آموزان ما با طیب خاطر و با آرامش و امنیت در سنگر علم و دانش به برداشتن گام‌های بلند و راهبردی برای ساختن ایران اسلامی آینده بپردازند.
او افزود: دفاع و جهاد حاج قاسم سلیمانی دستاورد‌های بسیار بزرگ و یک فهرست بلند و مطوّلی از دستاورد‌ها را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران، جهان اسلام و بشریت به دنبال داشته و همه بشریت از دستاورد‌های این جهاد و دفاع بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار