امام جمعه شهرستان قدس:

مردم ایران حامی و پشتیبان ملت مظلوم و محور مقاومت منطقه هستند

امام جمعه شهرستان قدس گفت : مردم ایران، به عنوان حامی و پشتیبان ملت مظلوم و محور مقاومت منطقه به کشور امارات هشدار داده که اگر همکاری خود را با آل سعود و رژیم صهیونیست قطع نکنند، این کشور دیگر جای سکونت برای آنان نخواهد بود.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۵۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس در خطبه عبادی سیاسی این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به خصوصیات ماه رجب بیان کرد: ماه رجب آغاز سال عبادی و معنوی مؤمنین است، این ماه فرصتی برای تقویت ارتباط افرادی که غفلت ورزیده‌اند، است.

وی در خصوص کاروان های راهیان نور گفت: بررسی مناطق جنگی و مطالعه تاریخ دفاع مقدس در قالب راهیان نور بیانگر اخلاص والای شهدا است،

امام جمعه شهرستان قدس با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی شهرستان قدس  ، حمزه عالمی، یحیی محمد خانی، سید حیدر نبوی، قالیچی و فیروزکوهی بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهدا تاکید کرد.

جوکار با اشاره با آگاهی سازی جوانان در خصوص تهاجمات دشمنان گفت:  امروز نسل جوان مورد تهاجم دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و دیگر عرصه‌ها است که نیازمند اطلاع رسانی مناسب در خصوص انقلاب و ثمرات آن، همچنین پیشرفت‌های حال حاضر است.

وی ضمن محکوم کردن مذبوحانه تروریست‌های منافق در صدا و سیما عنوان کرد: می‌بایست به منظوری پیگیری ردپای این جریان اقدامات لازم صورت گیرد چراکه این اقدام هرچند، تأثیر گذار نبود، اما نباید از چنین اتفاقاتی به سادگی گذشت و اقدامات لازم به منطور جلوگیری از  احتمال رخ‌داد مجدد آن صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان قدس با بیان اینکه تاکنون حدود 47000 نفر  ائتلاف عربی-عبری علیه مردمان مظلوم یمن کشته شده‌اند، اظهار داشت: بیش از 7 سال اعضای این ائتلاف در حال جنگ با بشریت و تاریخ هستند که تخریب فرودگاه‌ها ، شبکه های مخابراتی، ایستگاه‌های آبرسانی، مجموعه‌های دولتی، شبکه های راه و پل‌های ارتباط بین شهری، بیمارستان‌ها،  مساجد و دیگر اماکن از جمله اقدامات ضد بشری آل سعود و دیگر عوامل این ائتلاف است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار