خبرهای داغ:

به همت گردان 106 امام (حسین علیه السلام) دیدار از خانواده شهید داود میرزایی انجام شد

به مناسبت اعیاد ماه رجب گردان 106 امام (حسین علیه السلام)درچه جمعی از رزمندگان گردان با خانواده شهید مدافع امنیت داود میرزایی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۸۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت اعیاد ماه رجب گردان 106 امام (حسین علیه السلام) درچه جمعی از رزمندگان گردان با خانواده  شهید مدافع امنیت داود میرزایی  دیدار نمودند

 

فرمانده گردان 106 امام حسین (علیه السلام) درچه در رابطه با این دیدار گفت: از آنجا که ما همیشه مدیون شهدای عزیز هستیم واز طرفی هم ارزش دادن به خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب رابیمه خواهد کرد، این بازدیدها جهت تقویت روحیه رزمندگان در اولویت کار ما قرار داشته و دارد.

این فرمانده در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدایی مثل شهید مدافع امنیت داود میرزایی در جهان شناخته شده است، در ادامه این دیدار که تعدادی از بسیجیان  نیز حضور داشتند یکی ازهمرزمان شهید از خاطراتی از نحوه شهادت شهدای جاده خاش زاهدان مباحثی را عنوان نمود.

گفتنی است که شهید مدافع امنیت از توابع روستای علی عرب چادگان در سال 1397 در جاده خاش زاهدان به همراه 26تن از شهدای دیگر به دلیل عملیات انتحاری گروهک های معاند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار