در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی دفاع مقدس:

تجلیل از خانواده شهید "امرالله رمضانی" با اهدای هدیه ی رهبری

در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی دفاع مقدس هدیه مقام معظم رهبری به خانواده شهید روحانی"امرالله رمضانی" از سوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع) اهدا و از آن ها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۸۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در راستای کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید روحانی دفاع مقدس هدیه مقام معظم رهبری از سوی حجت الاسلام امید دهفولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع) با همراهی جمعی از پایوران به خانواده شهید"امرالله رمضانی" اهدا و از آن ها تجلیل شد.

در این دیدار حجت الاسلام دهفولی گفت: قدم مثبتی که فرزندان شما و شهدای مدافع حرم برداشتند، نصرت الهی و مودت حقیقی اهل‌بیت‌ طاهرین(ع) و البته لطف الهی بود که شامل حال این شهیدان عزیز شد.

وی خاطر نشان کرد: ما باید بیشتر با شهدا مأنوس باشیم و اسرار و حقایق شهدا را درک کنیم،‌وقتی که به وصیت‌نامه شهدا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که وصیت‌نامه آنها سرشار از لطف و بزرگی است.

حجت الاسلام دهفولی در پایان تاکید کرد: اقتدار و عزت کشورمان به خاطر شهادت است. نباید یاد و خاطره شهدا را فراموش کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت برای همیشه زنده بماند.

گفتنی است" امرالله رمضانی" ۳۰ بهمن ۱۳۴۱ در قزوین متولد شد و در ۱۹ بهمن ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش مزدوران بعثی عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار