فرمانده سپاه البرز:

دفاع مقدس یادآور حماسه های بی بدیل مردان این مرز و بوم است

فرمانده سپاه البرزدرمراسم بزرگداشت سالروزفتح خرمشهر که در ماهدشت برگزار شد،گفت: دفاع مقدس یادآورحماسه های بی بدیل مردان این مرز و بوم است که جان خود را در طبق اخلاص برای دفاع از این مملکت گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۵۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر که با همت حوزه ۵۱۷ بسیج شهید دستغیب ماهدشت برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه های بی بدیل مردان این مرز و بوم است، فرزندانی که جان خود را در طبق اخلاص برای دفاع از کیان، تمامیت ناموس و عزت این مملکت گذاشتند.

وی با بیان اینکه سوم خرداد یادآور بزرگی امام ماست، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:" خرمشهر با دست های خالی ولی با دل های امیدوار جوانان آزاد شد" و باید گفت امروز دست نیروهای مسلح ما خالی نیست و پرتر از همیشه است.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه سوم خرداد الگویی بزرگ و بی بدیل برای همه نسل های آینده این انقلاب در دفاع از حریم و میهن است، بیان کرد: سوم خرداد حماسه ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطف جنگ تحمیلی بود.

وی در پایان با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی، خاطرنشان کرد: فرزندان سیدعلی انتقامی سخت از رژیم صهیونیستی می گیرند و همه می دانند ملت ایران و نیروهای مسلح انتقام عزیزان خود را خواهند گرفت.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار