فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

صحنه به صحنه دفاع مقدس، مثل عاشورا بود

سردار شاکرمی با بیان اینکه صحنه به صحنه دوران ۸ سال دفاع مقدس همانند عاشورا بوده است، گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس را باید امروز برای نسل جوان به خوبی تبیین کرد و نقش پیشکسوتان بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۶۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

صحنه به صحنه دفاع مقدس، مثل عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، شامگاه شنبه(۱۱ تیر)  در مراسم تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس در این دانشگاه که با حضور سردار «شاکرمی» فرمانده سپاه المیرالمومنین(ع) و « حسنی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزار شد، اظهار کرد: وقتی روزهای متمادی پیکر شهدا در قلاویزان کنارت باشند و خانواده آنها هم بیایند و دنبال پیکر شهدایشان بگردند، مگر در این شرایط یک فرمانده می تواند راحت باشد؟

سردار« جمال شاکرمی» تصریح کرد: جمع ما جمع کوچکی است ولی وقتی عظمت روحی فرماندهان خودم را می بینم، وقتی آن نگاه معصومانه آنها را در جاماندن بچه ها می بینم، واقعاً قابل تجلیل است.

وی افزود: به نظرم کار شهدا خیلی راحت تر بود، خدا آنها را خواست و رفتند و تضمینند، ولی همرزمانشان سالهای سال در حسرت دوستانشان ماندند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: مردانی اینجا هستند که امروز قابل احترام و با عظمت هستند، و این تجلیل از چند نفر نیست بلکه تجلیل از گفتمانی است که دال مرکزی آن گذشت، ایثار و فتوت و غیرت است.

گفتنی است، مراسم تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس با حضور سردار «شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «علیمحمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین، «محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام و سازمان بسیج اساتید در محل دانشگاه ایلام برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار