خبرهای داغ:

اجرای طرح نذر قربانی ویژه عید قربان برای کمک به خانواده های نیازمند خوزستانی

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: از مردم نیکوکار استان برای مشارکت در کمک به نیازمندان در قالب طرح نذر قربانی و عمل به این سنت حسنه در عید سعید قربان دعوت می شود.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۸۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

جمال شیبه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

وی با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوع دوست خوزستان با کمیته امداد در راستای کمک به محرومان، اظهار داشت: مردم خوزستان سال گذشته بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال به صورت گوشت قربانی یا به صورت نقدی در این طرح مشارکت کردند.

شیبه با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است.

وی گفت: بر اساس تعاملی که با اداره کل دامپزشکی انجام‌شده و به‌ منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر استان، پایگاه های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت بهداشتی برپا می‌شود و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را باقیمت مصوب تهیه و به دست نیازمندان برساند.

شیبه با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان می باشند افزود : گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل امداد خوزستان با دعوت از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، بیان کرد: کد دستوری #۰۶۱*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد امام‌ (ره) هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار