خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عشق و ارادت به اهل‌بیت را به درد اهداف امام بزنیم/غدیر را در وجودمان احیا کنیم

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام‌زمان (عج) از احوالات ما مطلع و از مادر با ما مهربان‌تر است که این عشق و ارادت به اهل‌بیت را باید به درد اهداف امام بزنیم.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۱۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان در جمع کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان به‌مناسبت هفته امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم اظهار داشت: در احادیث اسلامی خبر می‌دهد از انسان ولایی و متصل به اهل‌بیت که حالش این‌گونه است در ایام عزای اهل‌بیت غم او را فرامی‌گیرد و در ایام عید و شادی سرور وجودش را فرامی‌گیرد.

وی عنوان کرد: پیام غدیر که همان ولایت است ولایت‌مدار کسی است که هیچ اراده، حاجت و مطلبی به‌جز اراده، حاجت و مطلب مولایش نداشته باشد.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: پیوند با امام برای اهداف امام نه اهداف خودمان است. پیام غدیر این است که به‌شدت در طول تاریخ کمبود بوده و در این زمان نیز کمبود است.

وی با تاکید بر اینکه ولایت‌مدار باید مددکار و کمک کار باشد و به‌سرعت برای انجام امر، ولی بشتابد و دفاع‌کننده باشد افزود: ما باید به داد اهل‌بیت برسیم و این برای شخص نیست بلکه برای اهداف متعالی و اتصال جهان به شبکه امامت و ولایت و رشد مواهب معنوی در عالم است.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان گفت: امام‌زمان (عج) از احوالات ما مطلع و از مادر با ما مهربان‌تر است که این عشق و ارادت به اهل‌بیت را باید به درد اهداف امام بزنیم.

وی تاکید کرد: غدیر باید دوباره به دست شما و امثال شما احیا شود. امام‌زمان (عج) در محیط‌های مختلف حاضر و ناظر بر اعمال ما است و حال‌وهوای ما را می‌داند.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: آیا تلاش داریم و می‌خواهیم حوائج امام را برآورده کنیم؟ در مباحث مالی امروز جنگ اقتصادی در پیش است و زخم زندگی شده‌است امام (عج) به مشکلات زندگی‌مان نظر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین با این نگاه، عنایت و هدایت امام می‌توانند مشکلات را حل کنند خیلی امامان بزرگی داریم. امام‌زمان که می‌خواهد دنیا را با غدیر آباد کند، اما افرادی را می‌طلبد که از خواسته‌های فردی و زندگی شخصی خودشان خالی باشند.

مسئول دفترنماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: امام مشکلات بشر را حل می‌کند و از مشکلات یاوران خودش غافل نمی‌شود، اما مراقبت کنیم وجود این مشکلات شخصی ما را از اتصال به، ولی ناتوان نسازد.

وی اظهار داشت: بالاترین غدیر در عالم رخ می‌دهد باید غدیر بزرگ‌تری در وجود خودمان رخ دهد که هر روز عاشورایی برپا شود و حسین تنها بماند امیدواریم همه ایام ما غدیر شود و پیوند عمیق برقرار شود تا مشکلات عالم حل شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: کسی که پیوند با امام می‌خورد دیگر دغدغه‌ای نباید داشته باشد وقتی اتصال عمیق با ولایت رقم بخورد حال‌وهوای انسان امام گونه می‌شود پس دغدغه بخشیده شدن گناهان یا رفتن به بهشت نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین فرمودند در دنیا یک گروه با ائمه همراه هستند که ما را برای خودمان بخواهند نه برای خودشان.

وی در پایان عنوان داشت: شکست نفس اماره و شکست شیطان فقط با اتصال به ائمه اطهار و تزکیه نفس ممکن است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار