حمایت از نیروهای زیردست وظیفه هر فرمانده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: یکی از وظایف هر فرماندهی دیدار با مسئولین زیردست و حمایت از آنهاست و ما وظیفه خود دانستیم تا در ابراز همدردی جزو پیشگامان باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۶۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، دیدار و دلجویی قرمانده ناجیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان از فرمانده پایگاه ریحانه النبی حوزه شهیده افضل شهرستان انجام شد.

سرگردپاسدارسیدعلیرضا میری بنجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در  دیدار با فرمانده پایگاه ریحانه النبی که در راستای عرض تسلیت و ابراز همدردی با وی انجام شد، گفت: یکی از وظایف هر فرماندهی دیدار با مسئولین زیردست و حمایت از آنهاست و ما وظیفه خود دانستیم تا در ابراز همدردی جزو پیشگامان باشیم.

وحیدخوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن تسلیت درگذشت مرحوم سعادت گفت: دلجویی از نزدیکان و خویشاوندان وظیفه هرمسلمانی است و روایات زیادی از اهل بیت عصمت و طهارت درباب دلجویی از صاحبان عذا داریم.

گفتنی است درپایان رحیمه سعادت فرمانده پایگاه ریحانه النبی از فرمانده حوزه شهیده افضل خانم عقیلا میر برای حضورپررنگشان در چنین برنامه هایی کمال تقدیر و تشکر را به جا آوردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار