خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهدای دانشجو معلم پردیس شهید مقصودی همدان:

ملاک ما در اردوی جهادی احیای هویت روستایی است

همدان- مسئول گروه جهادی شهدای دانشجو معلم پردیس شهید مقصودی همدان با بیان اینکه این گروه جهادی در ۶ ساحت کار خود را آغاز کرد، گفت: ملاک ما در این اردوی جهادی احیای هویت روستایی است.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۵۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

محمدرضا وافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: گروه جهادی شهدای دانشجو معلم پردیس شهید مقصودی در تابستان امسال با برگزاری اردوی جهادی در سه روستای شیرین آباد، بویاخچی و دیزج خدمات‌رسانی کرده است.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی در ۶ ساحت آموزشی، فرهنگی، تربیتی، احیای هویت روستایی و انجام کار عمرانی در زمینه رنگ‌آمیزی مدارس کار خود را آغاز کرد، افزود: ملاک ما در این اردوی جهادی احیای هویت روستایی است.

مسئول گروه جهادی شهدای دانشجو معلم پردیس شهید مقصودی همدان گفت: یکی از مشکلات روستا کمبود نیروی انسانی این منطقه است که می‌خواهیم این معضل رفع شود.

وی با بیان اینکه روستای دیزج از توابع شهرستان قهاوند است، ابراز کرد: این روستا دچار مشکل آموزشی و فرهنگی شده و این مشکلات توسط گروه های جهادی در دو دوره حل شده است و فقط اندکی کار عمرانی در زمینه رنگ‌آمیزی مانده بود که در حال انجام است.

وافی بیان کرد: حدود ۳۰ نفر از جهادگران دانشجومعلم پردیس شهید مقصودی در مدرسه ابتدایی روستا در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما براین بوده که مشکلات فرهنگی و آموزشی روستا را حل کنیم و محرومیت‌زدایی کنیم چرا که در دیداری که رهبر معظم انقلاب با کارگران داشتند، براین مطلب تاکید کردند که اردوهای جهادی بابد استمرار داشته باشد و هرجا که می‌رویم این استمرار باید وجود داشته باشد تا به آن نتیجه بخش محرومیت زدایی برسیم.

مسئول گروه جهادی شهدای دانشجو معلم پردیس شهید مقصودی همدان ابراز کرد: در بحث اطعام، این گروه جهادی تهیه و توزیع حدود یک هزار پرس غذای گرم را در این سه روستا دارد که در آشپزخانه مرکزی در شهرستان قهاوند این غذاها تهیه و توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف از اجرای اطعام، نهادینه کردن فرهنگ حسینی در روستاها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار