فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمنان با وجود افول قدرت‌شان دست از سر ملت ایران برنداشته‌اند

سردار شفائی گفت: ایران اسلامی علم اسلام را در جهان برافراشته و در مقابل دشمنان هیچگاه سرتعظیم فرود نیاورده اما دشمنان با وجود افول قدرت‌شان هنوز دست از سر ما برنداشته‌اند
کد خبر: ۹۴۵۳۹۵۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در همایش روز قشر بسیج ادارات و کارمندان سیستان و بلوچستان و یادواره شهدای وزارت نیرو که به مناسبت هفته دولت در سینما هلال شهرستان زاهدان با حضور مسئولین استانی، خانواده معظم شهدا، کارمندان بسیجی برگزار شد، در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: گرامیداشت یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز خانواده معظم شهدا سکان داران انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به این مطلب که تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده معظم آنها یکی از اصلی ترین و مهم ترین وظایف مدیران و مسئولان است، افزود: تکریم از مادران، همسران، پدران، فرزندان شهدا در جامعه امروزی لازم و ضروری است. 

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تکریم از خانواده معظم شهدا پیوسته مورد تاکید بزرگان بوده و هست، آنچه مهم است ما باید به نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی یادآوری کنیم که شهدای ما چه شاخص‌ها و چه ویژگی هایی داشته اند که توانستند قرب الهی و رضایت الهی را به دست آورند، چرا که امروز ما در شرایطی هستیم که توجه به این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

وی بیان کرد: باید به این مهم بیندیشیم که شهدا چه کرده اند که ما در مقابل دنیای قدرت مقتدرانه ایستاده و پیروز هستیم.

شفائی اظهار داشت: از مهمترین ویژگی های شهدا این بود که به شایستگی خدا را بندگی کردند، ولایتمدار بوده و امام زمان خویش را بخوبی شناختند، مردمی بودند و مردم را دوست داشتند و دشمن را در هر مقطعی بخوبی شناختند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهدای ما در طول تاریخ ویژگی های بارزی داشتند که اخلاص، صداقت، یکی بودن حرف و عمل شان، و اهل زد و بند نبودن از جمله این ویژگی ها است.

وی خطاب به مدیران و سایر قشرهای جامعه گفت: ما باید به تک تک ویژگی ها، ایده ها و خصلت های شهدا ایمان داشته باشیم بطوریکه اگر مدیر نظام اسلامی به این مسائل توجه نکند قطعا توفیق نخواهد داشت.

سردار شفائی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: به هر میزان که به ویژگی های شهدا توجه کنیم خداوند توفیق خدمت خواهد داد و اگر اخلاص و صداقت مان را تقویت کنیم لحظه لحظه عمر ما با برکت تر می شود.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که ایران اسلامی یک کشوری است که علم اسلام را برافراشته، در طول بازه زمانی این 43 سال همه ستمگران عالم ،زورگویان تاریخ صف‌آرایی کردند اما ما سر تسلیم فرود نیاورده و نخواهیم آورد ، ادامه داد: دشمن پلید، و خبیث ما علیرغم افول قدرت بازهم دست از دشمنی برنداشته، بر نخواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار