خبرهای داغ:
با اعزام ۸۰ خادم الحسین(ع)؛

موکب اهل البیت(ع) میانه در شهر کربلا مستقر می‌شود

تبریز- با اعزام ۸۰ خادم الحسین(ع)، موکب اهل البیت(ع) میانه با ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر در شهر کربلا مستقر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۳۶
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  یکی از مسئولان موکب اهل البیت میانه گفت: ۱۰ نفر از خادمین این موکب برای برپایی موکب و آماده سازی محل اسکان زائران اربعین حسینی در شهر کربلا مستقر شده و ۷۰ نفر دیگر خادمان این موکب به همراه ۸ کامیون از تجهیزات و مواد غذایی، طی روزهای آتی عزیمت خواهند کرد.

  به گفته وی این موکب که چندین سال است در شهر کربلای معلا پذیرای زائرین حسینی است، امسال نیز در خیابان شارع الشهدا مستقر شده و روزانه به ۳۰۰۰ زائر از روز ۱۴ شهریور تا یک روز پس از اربعین حسینی، خدمات اسکان و تغذیه ارائه خواهد کرد.

 به همت خیرین و مردم ولایی و مکتبی میانه و با تلاش های شبانه روزی مسئولین موکب، کلیه تجهیزات و اقلام لازم اعم از دستگاه های یخ سازی، کولرهای گازی و آبی، یخچال ها، دستگاه ها و تجهیزات پخت نان و غذا، و انواع مواد خام مورد نیاز برای پخت غذا و سرو صبحانه، خریداری شده و به محل مورد نظر حمل می شود.

   این موکب قرار است از ۱۴ شهریور علاوه بر اسکان زائرین، با پخت غذای گرم روزانه از ۳۰۰۰ زائر اباعبدالله الحسین(ع) با صرف صبحانه، ناهار و شام، پذیرایی و استقبال نماید.

   همچنین این موکب، حمل و نقل ۶ اتوبوس از زائرین و خادمین حسینی را عهده‌دار شده است.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه میانه از محل تجمیع اقلام کمک های مردمی موکب اهل البیت(ع) میانه بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار