خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان:

صالحین مکتبی انسان‌ساز است

دامغان_ معاونت تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: صالحین مکتبی انسان‌ساز است و در این شجره طیبه تربیت جوان مؤمن انقلابی پای کار با امور تربیتی درست انجام می پذیرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۹۰
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاونت تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست با مربیان پایگاه و سرمربی حوزه‌های صاحب‌ الزمان (عج)، کربلا و خاتم الانبیاء (ص) سپاه ناحیه شهرستان دامغان اظهار کرد: صالحین مکتبی انسان‌ساز است و در این شجره طیبه تربیت جوان مؤمن انقلابی پای کار با امور تربیتی درست انجام می پذیرد.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان خودسازی و کادرسازی را از اهداف صالحین برشمرد و گفت: در صالحین باید به مسئله انسان‌سازی و اهداف توجه ویژه‌ای داشت و اثر این کار تربیتی درست تحول رفتاری و معنوی بسیجیان و خانواده می باشد.

وی بر ارتباط مستمر مسئول تعلیم و تربیت و سرمربی حوزه با مربیان و مسئول صالحین پایگاه‌ تأکید کرد و افزود: این ارتباط مستمر موجب همدلی و تبادل و انتقال اطلاعات و تجربیات می شود.

در ادامه فرماندهان حوزه گزارش عملکرد و فعالیت‌های تعلیم و تربیت پایگاه ها را ارائه دادند و اعضای حاضر در این نشست به بحث و تبادل نظر پیرامون اثرگذاری کار صالحین پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان و کارگروه نظارت از حوزه‌ها و پایگاه‌های خواهر و برادر سپاه ناحیه شهرستان دامغان سرکشی کردند و وضعیت کیفی حلقه‌ها، تعدا و سطح حلقه، محتوای ارکان تربیتی، ثبت بسیجیان در عرصه صالحین در سامانه ناب و... را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار