پاسخ دندان شکن مردم کهگیلویه و بویراحمد به اغتشاشگران +( تصاویر)

کهگیلویه و بویراحمدی ها با برپایی راهپیمایی خودجوش، توهین به مقدسات و حرکات هنجارشکنانه چند روز اخیر را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۷۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در پی اقدامات عده‌ای معدود هنجارشکن، عوامل مزدور و فریب خورده در تخریب اموال، اماکن عمومی و خصوصی و سلب امنیت مردم در برخی از شهر‌های کشور، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت این حرکات هنجارشکنانه راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی که از مصلی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، مردم همیشه در صحنه استان اعتراض خود را به توهین به مقدسات و هتک حرمت به حجاب بانوان و ساحت پیامبر اسلام(ص) اعلام کردند.
مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این راهپیمایی بار دیگر با نظام جمهوری اسلامی ایران عهد بسته و برای دفاع از آب و خاک وطن اعلام آمادگی کردند.
در یاسوج نیز نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام خمینی ره تا مسجد صاحب الزمان عج این شهر راهپیمایی کردند که در زیر مشاهده می کنید. 
پاسخ دندان شکن مردم کهگیلویه و بویراحمد به اغتشاشگران +( تصاویر)
پاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگرانپاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگرانپاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگرانپاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگرانپاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگرانپاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگرانپاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگرانپاسخ دندان شکن مردم یاسوج به اغتشاشگران
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار