اجرای طرح نذر خون در شهرستان مرزی هیرمند

طرح نذر خون در شهرستان مرزی هیرمندبا هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و ارتقاء سطح سلامت، همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۹۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

سرهنگ پاسدار علی محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  درهیرمند، ضمن اعلام اجرای طرح نذر خون از سوی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، عنوان کرد: همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس برنامه نذر خون، با استقبال خوب بسیجیان شهرستان هیرمند همراه بود.

محبی با اشاره به اهمیت فراوان این مایه حیاتی در زندگی بیماران تصریح کرد: این طرح ثمربخش با عنوان نذر خون و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و ارتقاء سطح سلامت، همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا در شهرستان هیرمند اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند ضمن تشکر از همراهی تمامی بسیجیان، مسئولان اجرایی شهرستان و عموم افرادی که در این طرح شرکت نمودند تصریح نمود: هر کداممان با اهداء مقدار کمی از خون خود می‌توانیم جان یک انسان را در لحظات سرنوشت‌ساز نجات دهیم.

عضو شورای تأمین شهرستان هیرمند افزود: اهدای خون نه تنها برای گیرنده این فرآورده حیاتی، بلکه برای اهداء کننده نیز فواید بسیاری دارد، و به دلیل اینکه موجب نوسازی سلول‌های خونی می‌شود، یقینا فوائد قابل توجهی بر سلامتی فرد اهداکننده خون دارد.

وی با تأکید بر این‌که ضرورت دارد، فرهنگ اهداء خون به عنوان یک سنت حسنه و فرهنگ نوعدوستانه، برای حضور مردم تبدیل شود، اظهار کرد: ان شاءالله در نظر داریم پویش "نذر خون" را در مناسبات مختلف با هدف دسترسی آسان و سریع داوطلبان اهدای خون در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

در این پویش بیش از چهل واحد خون در گروه‌های خونی مختلف توسط بسیجیان سلحشور و جانبرکف و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و مرزداران انقلابی شهرستان هیرمند جهت بهره‌برداری بیماران نیازمند اهداء گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار