خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اجتماع بزرگ مردم شهرستان البرز؛

در میدان دیپلماسی، برگ برنده در دستان ملت است/ بلدیم همینه دشمن را در میدان عمل بشکنیم

سردار آتانی عنوان کرد: در میدان سیاست و قدرت دیپلماسی دشمن به دنبال شکست ملت ایران بود. در صحنه سیاست برگ برنده در دست ملت ایران است. ما منطق میدان و زبان دشمن را بلدیم و خوب بلدیم که هیمنه پوشالی دشمن را در وسط میدان بشکنیم و این درس برتری و نترسیدن را از شهیدان پرافتخار خود به ارث برده ایم.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۱۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اجتماع بزرگ مردم شهرستان البرز در محکومیت هتک حرمت به قرآن، پرچم اباعبدالله الحسین(ع) و پرچم ایران اسلامی در جمع مردم انقلابی این شهرستان بیان کرد: زیر پرچم اهل بیت و پرچم جمهوری اسلامی ایران، محل وحدت و یکپارچگی است که قدرت ملت را به رخ دشمنان می کشاند.

وی گفت: این روزها در سراسر کشور سخن واحدی از سوی ملت ایران بیان شد. برادران عزیز ما در فراجا، بسیج در کف میدان با مشتی اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کردند و همچون گذشته ملت انقلابی، بوم الله دیگری در تاریخ میهن اسلامی خلق کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به نقشه های شوم دشمنان و منافقین اظهار کرد: ما در یک جنگ جهانی فتنه وارد میدان شدیم جنگی که سراسر دنیای استکبار با تمام دارایی خود به میدان آمده بود. چرا که نمی خواستند ملت ایران رستاخیز عظیم اربعین حسینی را به پا کنند. لذا پیش از اربعین به دنبال ناامنی در کشور عراق بودند.

سردار آتانی عنوان کرد: اگر حضور شما ملت انقلابی تاثیرگذار نبود، آنها از اربعین هراس نداشتند. دشمن در دی این بود که انضمام حماسه بزرگ بیش از ۲۲ میلیونی اربعین را از ملت امام حسین بگیرند اما ما با جمعیت اربعینی پاسخ دادیم. اجتماع بزرگ مردم در سراسر کشور در کنار هم اربعین دیگری شد. 

وی افزود: دشمنان ملت و انقلاب، سلطنت طلب ها را به میدان آورده اند. ما هرگز اینها را مخاطب خود نمی دانیم. شعارشان این بود که نگران ایران هستند و این سخن همان احمق هایی است که پدر و پسرشان پادشاه این کشور بودند که خاک ما را واگذار کردند و در پاسخ به این یاوه گویی باید بگوییم که کثیف ترین خاک ها بر سر شما باد که خاک وطن را واگذار کردید و ارزش خاک خود را نمی دانید.

سردار آتانی با اشاره به آتش کشیده شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط عمال منافقین تصریح کرد: امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست شما ملت بزرگ در قلل مرتفع دنیا به اهتزاز درآمد. امروز در مرکز آمریکا در سازمان ملل، عکس سردار قاسم سلیمانی بعنوان نماد یک ملت قهرمان، توسط رییس جمهور عزیز کشورمان بلند است و ما مقتدر هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: در میدان سیاست و قدرت دیپلماسی دشمن به دنبال شکست ملت ایران بود و تمام تلاششان این بود که سفر رییس جمهور محقق نشود. همه آنهایی که در دستور بودند تقاضای ملاقات با رییس جمهور ما را داشتند. در صحنه سیاست برگ برنده در دست ملت ایران است. حقوقمان را می گیریم و از میدان گفتگو خارج نمی شویم. ما منطق میدان و زبان دشمن را بلدیم و خوب بلدیم که هیمنه پوشالی دشمن را در وسط میدان بشکنیم و این درس برتری و نترسیدن را از شهیدان پرافتخار خود به ارث برده ایم و مسوولان کشور این درس بزرگ را در مقابل خود قرار داده اند. ما نمی ترسیم و از میدان خارج نمی شویم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار