خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  

تمام ابعاد این فتنه ها باید برای همه جامعه تبیین شود

سردار افروزی گفت: باید تمام ابعاد این فتنه ها برای همه جامعه تبیین شود تا تشخیص خودی از غیرخودی سهل و آسان گردد.
کد خبر: ۹۴۶۱۶۷۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

تمام ابعاد این فتنه ها باید برای همه جامعه تبیین شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در صبحگاه مشترک در یگان ویژه قزوین ضمن گرامیداشت هفته وحدت و فراجا و درود بر شهدای امنیت و این سازمان عزیز و مقتدر با اشاره به بیان امیرالمومنین در خطبه ۱۷۳ نهج البلاغه بیان کرد: این خطبه در حالی بیان شده است که اولین فتنه در حکومت امیرالمومنین توسط معاویه و معاویه صفت ها ایجاد شد.

وی گفت: این اقدام تا جایی بود که در جنگ صفین قرآن بر سر نیزه ها زده و بی بصیرت ها با آنها هم مسیر شدند.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: امیرالمومنین در این خطبه می‌فرمایند؛ امروز بصیرت یعنی همان اقدامی که شما عزیزان و سبزپوشان حریم ولایت علوی در این فتنه و عرصه های مختلف به اجرا گذاشتید و با همه ما مقابله نموده اید و صبر یعنی همان تأمل و آرامشی که در برابر عموم جامعه دارید.

سردار افروزی عنوان کرد: لذا به فرمایش مولای متقیان شما عزیزان حامل این پرچم هستید و ان شالله این پرچم را تحت زعامت امام خامنه ای عزیز به دستان با کفایت امام زمان برسانید.

سردار افروزی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند باید بدانیم که همه این فتنه ها از آستین استکبار جهانی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست بیرون زده است گفت: باید تمام ابعاد این فتنه ها برای همه جامعه تبیین شود تا تشخیص خودی از غیرخودی سهل و آسان گردد.

گفتنی است؛ از ادوات یگان ویژه و رزمندگان حاضر اعم از ارتش سپاه و فراجا در میدان بازدید و تقدیر از خانواده محترم شهدای فراجا توسط سردار افروزی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار