رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود:

بهترین معروف شبهه زدایی و بزرگترین منکر ترویج شبهات در جامعه است

شاهرود_ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: بهترین معروف در نظام اداری و آموزش و پرورش و دانشگاه شبهه زدایی کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۳۹۲۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

بهترین معروف شبهه زدایی و بزرگترین منکر ترویج شبهات در جامعه استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد فریضتین شهرستان شاهرود به میزبانی دادستانی این شهرستان در سالن جلسات دادگستری با اشاره به حدیثی از امام عسکری (ع) اظهار کرد: این امام در کلامی فرمود «با ورع‌ترین مردم کسی است که در شبهه توقف کند» و تولید شبهه جامعه را متزلزل می‌کند.
او با اشاره به شعار مطرح شده «زن زندگی آزادی» گفت: این شعار بار منفی ندارد، اما شبهه تولید می‌کند و نفع خود مصادر می‌کنند و این در موضوعات مختلف و بدترین منکر که ضربه زده به جامعه ایجاد شبهه است و در سال‌های مختلف انجام می‌شود.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه تولید شبهه کردن بزرگترین منکر و بهترین معروف شبهه زدایی است، افزود: دشمنان ما امروز کم را زیاد جلوه می‌دهد و زیاد را کم جلوه می‌دهد و منکرات را بزرگ می‌کند و برای مقابله با دشمن رفع شبهه مورد توجه است که با این کار بسیاری را می‌توان در جبهه حق نگه داشت.
او آموزش و پرورش و دانشجویان و بویژه معلمان و اساتید و خانواده و فضای مجازی را در راستای روشنگری و رفع شبهات با اهمیت دانست و گفت: در عالم سیاست می‌شود با روشنگری شبهه را برطرف کرد و ایجاد ورع نمود.
امینی تاکید کرد: بهترین معروف در نظام اداری و آموزش و پرورش و دانشگاه شبهه زدایی کنیم.
او با اشاره به ۱۳ آبان و راهپیمایی این روز، اظهار کرد: دانش آموزان باید اداره کننده مراسم باشند و با توجه به اینکه امسال این روز در جمعه است از فرصت نمازجمعه نیز باید استفاده کرد.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با تاکید بر گرامیداشت ایام الله‌ها و یاد و خاطره شهدای امنیت در جامعه و برگزاری برنامه‌ها و مناسبت ها، بر توجه به جهاد تبیین در ادارات و مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد و جامعه تاکید کرد.
او با تاکید بر فضای مجازی و استفاده از این ظرفیت برای شبهه زدایی و جهل زدایی جامعه و همراهی فعالان فضای مجازی و تولید محتوا و نشر آن، به برپایی محافل بیان اعتراضات مردم اشاره کرد و افزود: باید فضایی ایجاد شود و کرسی آزاداندیشی و تریبون آزاد برگزار و مردم بیایند و مطالبات خود را بیان کنند.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود تصریح کرد: دشمن تلاش خود را رها نمی‌کند و ما هم نباید رها کنیم و دنباله را داشته و نگرش مردم نسبت به دشمن را تقویت و این معروف مهمی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار