بیانیه سپاه الغدیر استان یزد در پی حادثه تروریستی شیراز

سپاه الغدیر استان یزد، ضمن محکومیت این جنایت تروریستی مجازات قاطع و سریع عوامل آشکار و پنهان این حمله ددمنشانه، را در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی کشور اولویت خود می‌داند و از مردم دارالعباده یزد انتظار دارد ...
کد خبر: ۹۴۶۴۳۰۰
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سپاه الغدیر استان یزد در پی حادثه تروریستی شیراز بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه :


بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست آمریکای جنایتکار و صهیونیست کودک کش به خون هم وطنان عزیزمان، در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) آلوده گشت و ملت بزرگ ایران اسلامی را داغدار کرد.

این جنایت هولناک در شرایطی رخ داد که عده‌ای خائن و برخی افراد فریب خورده به بهانه یک دروغ بزرگ، درکشور به نا امنی دامن زده و زمینه را برای این تروریست‌های پلید فراهم نمودند و در پازلی که دشمن آن را طراحی کرده بود، قرار گرفتند.

سپاه الغدیر استان یزد، ضمن محکومیت این جنایت تروریستی مجازات قاطع و سریع عوامل آشکار و پنهان این حمله ددمنشانه، را در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی کشور اولویت خود می‌داند و از مردم دارالعباده یزد انتظار دارد مثل روز‌ها و هفته‌های گذشته هوشیاری خود را حفظ نموده و توطئه‌های دشمنان خارجی و اذناب آن‌ها در داخل کشور را برای نا امن کردن کشور خنثی نمایند.

خادمان و سبز پوشان حریم ولایت و ملت در سپاه الغدیر استان یزد، ضمن همدردی با خانواد‌های داغدار و تسلیت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه والثنا) و حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) برای شهدای عزیز علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده‌های شهدا صبر ازدرگاه خداوند مسالت مینماید.

سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار