خبرهای داغ:
تشکیل جلسه ستاد هفته بسیج در شهرستان نطنز

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.

در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان نطنز با حضور معاون فرماندار شهرستان، ائمه جمعه، بخشداران بخش مرکزی و امامزاده بادرود ، رؤسای ادارات، نهادها و ارگان‌های شهرستان برگزار شد و فرمانده سپاه ناحیه نطنز با تشریح برنامه ها، از همه مدیران خواست همگام و همراه بسیجیان به پیشبرد برنامه های هفته بسیج همکاری لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۰۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان نطنز با حضور معاون فرماندار شهرستان، ائمه جمعه، بخشداران بخش مرکزی و امامزاده بادرود ، رؤسای ادارات، نهادها و ارگان‌های شهرستان برگزار شد و فرمانده سپاه ناحیه نطنز با تشریح برنامه ها، از همه مدیران خواست همگام و همراه بسیجیان به پیشبرد برنامه های هفته بسیج همکاری لازم را انجام دهند.

 

سرهنگ علیرضا شبانی زاده با بیان اینکه هرکس دل در گروه نظام و انقلاب دارد بسیجی است افزود: اگر تفکر و فرهنگ بسیجی نهادینه شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی افزود : هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام است. بسیجیانی عزیز که در دوران دفاع مقدس برای اعتلای پرچم اسلام از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز سرافرازانه به غیرت جوانان ایران عزیز ببالیم

شبانی زاده‌ تشکیل بسیج را یکی از بزرگترین تشکل های انقلاب اسلامی خواند و گفت:بسیج یک نهادی ویژه است که علاوه برخط و مش خود یک حامی بزرگ برای حفظ و دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی به اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه عمومی در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه ها دیدار با خانواده شهداست و تاکید کرد هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده شهدا نیست.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اظهار داشت: همه ما بسیجی هستیم و از بخشداران خواست برای در اجرای برنامه های هفته بسیج مربوط به حوزه خود مدیریت لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار