فرمانده سپاه فراهان مطرح کرد؛

تغییر باورها؛ هدف دشمنان از جنگ روایت‌ها/هزینه میلیاردی دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی گفت: دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی ایران میلیاردها دلار هزینه کرده است. ما با دشمنانی سروکار داریم که به هیچ عنوان حاضر به کوتاه آمدن نیستند.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۴۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

سرهنگ پاسدار نعمت‌الله نجفی، فرمانده سپاه فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فراهان با اشاره به جریانات اخیر در کشور و نقش دشمنان گفت: حوادث ۵۰ روز اخیر بیشترین هجمه‌ایی است که دشمنان قسم خورده علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در این هجمه از بستر فضای مجازی بهره‌برداری لازم را کرده است، گفت: دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی ایران میلیاردها دلار هزینه کرده است. ما با دشمنانی سروکار داریم که به هیچ عنوان حاضر به کوتاه آمدن نیستند.
سرهنگ پاسدار نجفی فوت "امینی" را بهانه‌ای برای براندازی برشمرد و افزود: ۹۰ درصد فضای مجازی در اختیار دشمن است، دشمن در تلاش بود با نفوذی‌های داخلی و با ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را از نظام ناامید سازد و به این طریق به اصلاح خودش جمهوری اسلامی را نابود کند.

دشمن در جنگ روایت‌ها به دنبال تسخیر اذهان و باورهای ملت است

فرمانده سپاه فراهان گفت: امروز ما وارد جنگ جهانی چهارم شدیم، جنگ روایت‌ها و رسانه؛ جنگی که اذهان و باورها را درگیر می‌کند.
سرهنگ‌ نجفی اظهار کرد: دشمن با بهانه قرار دادن کرونا، اذهان ملت را با فضای مجازی درگیر کرد. امروز نباید نقش مهم سلبریتی‌ها، ورزشکاران و بازیگران را در الگوسازی برای نوجوان و جوانان نادیده گرفت.

فرمانده سپاه فراهان‌ گفت: در دولت گذشته جریان غرب‌گرا در دولت نفوذ پیدا کرد و تمام دارایی‌های ایران را بر باد داد تا با استقرار دولت انقلابی طی ۸ ماه پایه‌های نظام به لرزه بیفتد و جمهوری اسلامی از بین برود؛ اما دولت انقلابی با برنامه‌ریزی درست و با استفاده از ظرفیت ایران در منطقه توانست مشکلات کشور را مدیریت کند.
وی افزود: امروزه زندگی غربی به چالش کشیده شده است؛ آمریکا معتقد است تنها راهی که می‌تواند بر دنیا حاکم شود، مقابله‌ با انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه فراهان‌ با اشاره به نقش کلیدی شبکه‌ها و رسانه های ضدانقلاب در ایجاد آشوب و اغتشاش گفت: شبکه ضدانقلاب اینترنشنال با حمایت ویژه ولیعهد سعودی نقش مهمی در ایجاد آشوب و براندازی جمهوری اسلامی دارد و با دروغ پراکنی و ایجاد شبهه، باورها و اعتقادات جوان ایرانی را با باورهای دینی خود بیگانه کرده است.
سرهنگ ‌پاسدار نجفی بیان‌ کرد: امروزه با تهاجم فرهنگی روبرو هستیم دشمن با فضای مجازی اعتقادات نوجوان و جوانان ما را نشانه گرفته است.

تمدن غرب از رؤیا تا واقعیت


وی با اشاره به جایگاه زن در جامعه ایرانی اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی ایران زن می‌تواند با هویت اجتماعی ویژه در جامعه حضور داشته باشد اما دیدگاه غربی زن را یک وسیله و ابزار می‌داند.
فرمانده سپاه فراهان با تاکید بر حربه دشمن برای وارونه جلوه دادن جایگاه زن در جمهوری اسلامی گفت: دشمنان معتقدند تنها راه براندازی جمهوری اسلامی بعد از 43 سال، ایجاد و راه اندازی انقلاب جنسی و انقلاب زنان در ایران است لذا تلاش دارد تا با از بین بردن حریم خانواده و رواج ازدواج سفید باورها و اعتقادات دینی را کمرنگ و نهاد خانواده را تضعیف سازد.
وی در ادامه بیان‌ کرد: ‌کشورهای غربی آینده‌ای برای جامعه ندارند چون براساس مادی گرایی زندگی می‌کنند اما در مقابل بی بندباری و زندگی حیوانی که در غرب وجود دارد مکتبی به نام‌ جمهوری اسلامی با رهبریت امام‌خمینی (ره) تشکیل شد.
فرمانده سپاه فراهان با تاکید بر این نکته که تمدن غرب نمی‌تواند برای دنیا نسخه بپیچد گفت: ما اعتقاد داریم منجی خواهد آمد و بشریت را از جهالت و گمراهی نجات خواهد داد.

سرهنگ نجفی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب ما در مقابل تمدن غرب پیروز خواهد شد و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلیش خواهد رسید و تمدن نوین اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار