جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

ایران اسلامی با تدابیر مدبرانه رهبری و بصیرت مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان سربلند بوده است

زنجان_جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب تا کنون دشمن با توطئه های مختلف سعی در براندازی نظام دارد، افزود: ایران اسلامی به همت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان سربلند بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۸۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار مجید ارجمندفر شامگاه پنجشنبه در آیین رونمایی از کتاب«مثلث عشق» با بیان اینکه حضرت امام در وصف شهدا می‌فرمایند: شهدا امامزاده‌های عشق هستند که تا ابد مزارشان زیارتگاه اهل یقین خواهد بود و در قرآن نیز بارها از شهید و شهادت نام برده شده، اظهار کرد: ما اگر در جست‌وجوی این باشیم که شهدا چه کسانی بودند، چه کردند، به کجا رسیدند و ما را به کجا رساندند، باید در تاریخ جست‌وجو کنیم.

 

ایران اسلامی با تدابیر مدبرانه رهبری و بصیرت مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان سربلند بوده است

وی به جاری شدن حکومت اسلامی در ایران اشاره کرد و افزود: از بین ۱۲۴ هزار پیامبر تنها ۴ پیامبر موفق شدند حکومت اسلامی را جاری کنند و بعد از رحلت پیامبر نیز امام علی (ع) و امام حسن (ع) به مدت ۶ ماه و ۶ روز حکومت داشته و دیگر امامان نیز موفق به برقراری حکومت نشدند، ولی انقلاب اسلامی ایران با ۴۳ سال عمر سپری شده، موفق شد آرزوی همه ائمه و پیامبران را جاری کند که در این مورد مقام معظم رهبری، مردم و بصیرت و آگاهی آنها و نیز روحیه ایثار و فداکاری شهدا نقش موثری در حفظ آن داشتند.

 

 

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب تا کنون دشمن با توطئه های مختلف سعی در براندازی نظام دارد، افزود: ایران اسلامی به همت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان سربلند بوده است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه تحریم‌هایی که وسیله تضعیف ایران بوده است، موجبات تقویت ایران اسلامی شده است،گفت:ایران اسلامی پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار داد اما این کشور جرات مقابله با ایران اسلامی را نداشت.

 

 

 

 

 

 

سردار ارجمندفر با بیان اینکه ایران، داعش که دست پرورده آمریکا بود را نیز حذف کرد و نقشه دشمن را در این زمینه نیز ناکام گذاشت، افزود: تلاش مجدد دشمنان برای تجزیه ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور است.

 

 

 

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اعتراف دشمن به مسلح کردن اغتشاشگران داخلی افزود: علت مدارا کردن سپاه آن است که بخش قابل توجهی از جوانانی هستند که خودشان از ماجرا خبر ندارند.

 

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها اکانت فضای مجازی خود را به سازمان سیا فروخته‌اند، خاطر نشان کرد: سازمان سیا از طریق اکانت برخی سلبریتی‌ها، جوانان را فریب می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

سردار ارجمندفر با اشاره به اینکه امروز اقدام جهادی ما این است که افراد فریب خورده را نجات دهیم، یادآور شد: نمی‌خواهیم به جوانان خود آسیب بزنیم، ما جنگ مسلح در تهران را سال‌ها قبل تجربه کرده‌ایم، اما قصد ما زدن سر فتنه است.

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود، اضافه کرد: به برکت خون شهدا 43 سال است که انقلاب اسلامی حفظ شده و این راه ادامه دارد.

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه رمز ماندگاری ایران اسلامی پیروی از رهبری و بصیرت مردم است، گفت: جوانان احساساتی نشوند و با بصیرت اقدام کنند.

 

 

 

این مسئول با بیان اینکه خون پاک شهدا هیچگاه بر زمین نخواهد ماند و به برکت آن ۴۳ سال انقلاب را با عزت حفظ کرده‌ایم، گفت: محال است درخت تنومند انقلاب با این حرکات بلرزد و رمز ماندگاری آن اطاعت از ولایت، در صحنه بودن، توجیه بودن و آگاه بودن است. جوانان نباید احساسی شوند. و باید متوجه باشند که لشکر میدانی بیگانگان نشوند. نباید اجازه دهیم از داخل برای آسیب زدن به نظام مشارکت کنند. اگر روحیه ایثار و فداکاری نباشد نظام آسیب می‌بیند.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار