خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کازرون:

شهرستان کازرون با تقدیم بیشترین شهید در آزاد سازی سوسنگرد بالاترین نقش را ایفاء کرد

فرمانده سپاه کازرون گفت: از سه فرمانده شهید آزادسازی سوسنگرد، دو فرمانده از شهدای شهرستان کازرون هستند که یک افتخار برای استان فارس در آزادسازی سوسنگرد است.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۵۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در حاشیه یادواره شهدای سوسنگرد شهرستان کازرون اظهار داشت: شهرستان کازرون با تقدیم بیشترین شهید در آزادسازی سوسنگرد، بالاترین نقش را ایفاء کرده است.

وی ادامه داد: از سه فرمانده شهید آزادسازی سوسنگرد، شهیدان پیرویان، تجلائی و دیده ور، دو فرمانده یعنی پیرویان و دیده ور از شهدای شهرستان کازرون هستند که یک افتخار برای استان فارس در آزادسازی سوسنگرد است.

سرهنگ توکل تصریح کرد: باید نقش شهدا و رزمندگان کازرون در جنگ هشت ساله و خصوصا آزاد سازی سوسنگرد که در ابتدای جنگ صورت گرفت، با بیشترین حضور رزمندگان کازرونی برای جوانان استان فارس خصوصا دیار سلمان فارسی تبیین و ترسیم شود که جا دارد از همه اهل قلم،خصوصا خبرنگاران و نویسندگان و صدا و سیما برای ترسیم آن روزهای سخت درخواست نمائیم.

وی با اشاره به یاد کردن از شهدای کازرون همه ساله توسط مسئولان شهر سوسنگرد اهواز، تصریح کرد: در یادواره شهدا که همه ساله در شهر سوسنگرد نیز برگزار می شود یادو خاطره شهدای کازرون نیز گرامی داشته می شود و یک خیایان نیز در شهر سوسنگرد توسط مسئولان شهر به نام شهدای کازرون نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای سوسنگرد، افزود: شهرستان کازرون از شهرهای انقلابی و شهدایی است که افتخار دارد در کارنامه هشت سال دفاع مقدس همزمان با شروع تجاوز دشمن بعثی به کشور و شهر سوسنگرد در دفاع از وطن جزء اولین شهرهای اعزام نیرو جهت مبارزه با دشمن بود و فقط در نبرد سوسنگرد، کازرون 53شهید در راه آزادی این شهر تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار