به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای مسئولان است

حیدری گفت: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها ی شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۵۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  سراوان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان، منصور امرابا رییس اتاق اصناف، با جانباز و رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس حضوربخش خاکی زهی دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار احمد حیدری، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سراوان گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند و این دیدار ها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس و زنده نگه داشتن آن دورانها رای ماست.

وی تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

حیدری ببان کرد: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها ی شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

گفتنی است؛ در این دیدار از حضور بخش خاکی زهی با اهدای لوح تقدیر بسته معیشتی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار