تفکر و فرهنگ بسیجی منشاء خدمت رسانی است

نشست نهضت روشنگری با موضوع نقش و جایگاه تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب، کاهش آسیب‌های اجتماعی ومقاوم سازی فرهنگ‌دینی و تحقق فرهنگ مقاومت در بخش مهرگان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۰۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان؛خواهر محمدی فرمانده حوزه حضرت مریم(س) مهرگان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه ماست و باید در همه اقشار جامعه این تفکر گسترش یابد.

وی افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی منشاء خدمت رسانی است و این نهاد برخاسته از بطن مردم در گام دوم انقلاب میدان‌دار پیشرفت اهداف نظام اسلامی است.

صفیه محمدی افزود: در رابطه به مقاوم سازی فرهنگ‌دینی و مبارزه با عوامل تخریب فرهنگی از جمله ماهواره، فضای مجازی و اعتیاد و تقویت عوامل ارتقادهنده فرهنگ همچون توسعه جلسات مذهبی و فرهنگی در مساجد و اماکن مذهبی از ضروریات است.

محمدی گفت :در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از عوامل مهم پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تولید و اشتغال و جلوگیری از بیکاری بالاخص قشر جوان و اتلاف وقت نوجوانان و جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنان با برنامه‌هایی است که بتواند به آینده آنان و تامین اقتصاد خانواده کمک کند، بسیج تلاش خود را می‌کند تا با تمام ظرفیت با برنامه‌های متنوع خود این امر را در منطقه اجرایی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار