نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کربلا:

بسیج، میدان دار همه ی صحنه های خدمت به مردم و نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام جوادی فر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کربلا به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج، میدان دار همه ی صحنه های خدمت به مردم و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۳۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
بسیج، میدان دار همه ی صحنه های خدمت به مردم و نظام اسلامی است  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام جوادی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کربلا به مناسبت هفته بسیج در گفت و گوی خصوصی با خبرنگار سپاه تهران بزرگ، بسیج را میدان دار همه ی صحنه های خدمت به مردم و نظام اسلامی دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کربلا در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و چهل و سومین سالگرد تاسیس شجره بسیج، پیرامون نقش بسیج در تشکیل ارتش بیست میلیونی گفت: تشکیل بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ به دستور حضرت امام خمینی(ره) برکات فراوانی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن داشته و در بسیاری از میدان های مهم، نقش بی بدیل بسیج غیر قابل انکار بوده است که از نمونه های آن می توان به خدمت رسانی های بسیج در بحث فلج اطفال، کمک به زلزله زده گان، کمک به سیل زده گان و همچنین خدمت رسانی در بحث ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در این دو سال اخیر اشاره کرد.

وی در ادامه پیرامون تشکیل ارتش بیست میلیونی تصریح کرد: طبق فرمایش امام راحل، خود همین بسیجیان تشکیل دهنده ارتش بیست میلیونی هستند و بر اساس وظیفه دینی که هم در آیات و روایات داریم مطابق با آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال که می فرماید: «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ... »، برای دفاع از دین، قرآن، ناموس و نابودی دشمنان خدا و دین خدا، بسیج تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام جوادی فر در برشماری قابلیت های بسیج افزود: شاید بتوان گفت قابلیت ها، پتانسیل ها و توانی که در بسیج هست را نتوان در سایر نیروهای مسلح پیدا کرد چرا که در رویارویی با دشمن و کمبود عده و عُده نیروهای خودی، این بسیج مردمی است که وارد صحنه می شود و کمبودها را جبران می کند و در سایر میدان های جهاد نظیر جهاد در حوزه جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی نیز بسیج پیشرو و تاثیرگذار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کربلا در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی با توجه به شرایط تحریمی حاک بر کشور و نقش بسیج گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی در این خصوص بیاناتی را پیرامون بحث مهم اقتصاد مقاومتی بیان فرموده اند و بسیجیان به عنوان سربازان ولایت باید در تحقق این فرمان اقدام بکنند که الحمدالله بسیجیان در این خصوص خوش درخشیده اند.

وی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند بسیجیان عزیز با عمل جهادی و با تفکر بسیجی می توانند بر مشکلات اقتصادی فائق بیایند. در همین راستا در بحث شیوع ویروس کرونا و بحث کمک های مومنانه، کمک رسانی در زلزله و سیل و موارد مشابه اینچنینی، همه بسیجیان از تمام نقاط مملکت بپا خواستند و به همراه مردم آمدند و بدون هیچگونه چشم داشت و توقع مادی کمک کردند و بعضا مجری طرح هایی شدند که به واقع برای اقتصاد کشور بسیار تاثیر گذار بود و بسیاری از مشکلات قشر آسیب دیده ی جامعه را مرتفع کردند.

حجت‌الاسلام جوادی فر درخصوص اغتشاشات اخیر کشور و وظیفه بسیجیان در این برهه از زمان عنوان کرد: در ناآرامی های اخیر کشور، دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند. در این هیاهو، برخی سلبریتی ها و آدم های مشهورِ صاحب تریبون، گرچه می بایست برای استقلال مملکت و حمایت از مردم خویش در میدان حاضر می شدند ولیکن متاسفانه با عوامل ضد انقلاب همراه شده و در مسیر خواستگاه دشمن حرکت کردند اما بسیجیان عزیز ما با تاسی بر بصیرت انقلابی و ولایی خود، گوش جان به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی داده و شجاعانه و مظلومانه در میدان حضور پیدا کردند و برای آرام سازی اغتشاشات و کمک به مردم پای کار آمدند.

وی در پایان تصریح کرد: بیشترین آسیب در این روزها نصیب بسیجیان شد. شهید شدند، جانباز شدند، مجروح شدند و قریب به دو ماه، با طمانینه و آرامش و مهر و محبت نسبت به مردم، برای مقابله با ناآرامی ها و تعرض به اموال عمومی، مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردند تا ایشان به مقاصد شوم شان دست نیابند.

خداوند انشالله به تمام مجروحین و جانبازان بسیجی، شفای عاجل عنایت فرماید. آمین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار