نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهدای مدافع امنیت اغتشاشات اخیر حسین وار به شهادت رسیدند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه شهیدان مدافع امنیت اغتشاشات اخیر حسین وار به شهادت رسیدند، افزود: انقلابی‌ها هزینه‌های فراوان برای این انقلاب دادند .
کد خبر: ۹۴۷۶۰۱۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت‌آلله محمدباقر محمدی لایینی در پنجمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید علی ییلاقی اشرفی گفت: فداکاری خانواده کمتر از شهید نبود و ساختن با این شرایط و خدمت رسانی و پرستاری جای قدردانی دارد و در تاریخ این مرز و بوم جاوید و ماندگار هستند.

امام‌جمعه ساری با تاکید بر اینکه شهیدان مدافع امنیت اغتشاشات اخیر همچون شهید آرمان علی وردی و روح الله عجمیان حسین وار به شهادت رسیدند، افزود: انقلابی‌ها هزینه‌های فراوان برای این انقلاب دادند  و رویش‌های فراوان داشته و داریم.

آیت‌آلله محمدی لایینی با اشاره به اینکه شهدا عشق شهادت بودند و اکنون هم انقلابیون و جانبازان عشق به شهادت دارند که انتظار شهادت همچون شهادت است،خاطرنشان کرد: باید گذشت و ایثار را از شهدا بیاموزیم و رویکرد ولایتمدارانه را از شهدا و حضرت زهرا بیاموزیم که هر چه داشتند در راه خدا اهدا کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر یادآور شد: اغتشاشگران نظام و اشرار و اراذل از ابتدا تاکنون اگر یک درصد بخاطر لقمه در این راه گرفتار شده باشند، این پدر در جرم این فرد شریک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار