خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

قدرانی از حماسه حضور مردم استان در دیدار با رئیس‌جمهور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای از حماسه حضور مردم در مراسم دیدار مردمی با ریاست محترم جمهوری تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۹۴
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای از حماسه حضور مردم در مراسم دیدار مردمی با ریاست محترم جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم»


به فضل و عنایت خداوند متعال، مردم انقلابی، بصیر و همیشه در صحنه خراسان جنوبی با حضور گسترده و شگفت آور خود در مراسم دیدار مردمی با حضرت آیت اللّه رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران، حماسه‌ای مثال زدنی آفریدند و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

استان خراسان جنوبی امروز در میزبانی از دولت مردمی ایران قوی سراسر شور و شعف بود و مردم آگاه و بصیر خراسان جنوبی مانند همیشه با حضور پرصلابت و دشمن شکن خود، بار دیگر حمایت جانانه خویش از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاق با امـامیـن انقـلاب و شهدای گلگون کفن با استقبال گرم از رئیس جمهور انقلابی، پرتلاش و مردمی، حضرت آیت الله رئیسی، تشکر و قدر شناسی خویش را اعلام نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ این همه شور و شعور و هوشمندی مردم عظیم الشأن خراسان جنوبی را گرامی داشته و از تمامی رقم زنندگان این حماسۀ بزرگ صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار