خبرهای داغ:
در بیانیه جامعه مهندسین عمران و معماری فارس در محکومیت اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران آمده است:

سپاه اراده است و با تاسی به راه امام خویش تیری است در چشم بدخواهان و خونخواهان جهانی

جامعه مهندسین عمران و معماری فارس در محکومیت اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۷۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جامعه مهندسین عمران و معماری فارس در محکومیت اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

 « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»

الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ (آیه ۳ سوره مائده)

تروریستی خواندن سپاه از سوی سرکردگان تروریست جهانی تصمیمی ابلهانه و نابخردانه است. سپاه یک اداره نیست که اروپائی ها آنرا محکوم و یا محدود کنند. سپاه اراده است و با تاسی به راه امام خویش تیری است در چشم بدخواهان و خونخواهان جهانی.

تروریست نامیدن سپاه تیری است که اروپا بسوی خود شلیک کرده تا دنیا قضاوت کند آنان که سوریه، عراق، یمن، لبنان و میانمار را به خاک و خون کشیدند تروریست هستند یا آنان که از تمامیت ارضی و مقدسات خود دفاع می کنند و برای نجات مستضعفین جان نثار می کنند.

در واقع مردم دنیا امروز به نیروهای نظامی اروپا بویژه آمریکا، انگلیس و اسرايیل بعنوان جانی وآدمکش و به نیروهای انقلابی بعنوان رهایی بخش نگاه می کنند.

سپاه بنا به رسالت دینی و میهنی خود بعنوان یار و یاور محرومان وخار چشم دشمنان است.

جامعه مهندسین عمران و معماری فارس توطئه محکوم به شکست آمریکا و انگلیس در تروریستی خواندن سپاه را محکوم و آنرا جبران شکست مفتضحانه غرب در راه اندازی اڠتشاشات اخیر در ایران می داند. لذا ضمن تجدید عهد با آرمانهای امام و رهبری آمادگی خود را برای رویارویی با نقشه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام اعلام می نماید. 

جامعه مهندسین فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار