جهاد خدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در شب های پراز برف کهگیلویه و بویراحمد + (فیلم و تصاویر )

تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد این روزها در پی بارش برف سنگین در مناطق سردسیری استان به طوری شبانه روزی در حال بازگشایی خیابان ها و معابر و خدمت رسانی بی منت به مردم است.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۶۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تنها یک یگان نظامی نیست بلکه نهادی است که تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای خدمت به مردم بکار می گیرد.

از پاسداری در ارتفاعات سر به فلک کشیده جاسوسان در مناطق مرزی شمال غرب تا کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی و بازگشایی راه های مسدود شده و برفگیر روستایی و شهری تنها بخشی از خدمات این روزهای تیپ ۴۸ فتح به شمار می رود.

فرمانده سرافراز تیپ ۴۸ فتح سردار حسن حکمتیان و رزمندگان شجاع و غیور این یگان برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناسند و در دل تاریک شب هم برای آسایش هموطنان حاضر و آماده اند. 

از روز گذشته که بارش برف سنگین در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد مشکلات زیادی برای تردد مردم بوجود آمد و باز هم تیپ نام آشنای ۴۸ فتح بار دیگر جان بر کف وارد میدان خدمت به مردم شد .

سردار حکمتیان در گفت و با خبرنگار بسیج گفت: امروز جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ و هم اکنون ماشین سنیگن تیپ ۴۸ شامل یک دستگاه لودر در جاده کهوا،  یکدستگاه لودر در مارگون، یکدستگاه بیل مکانیکی در شهرک های ولایت و غدیر و یکدستگاه گریدر در محمود آباد یاسوج مشغول خدمت به مردم هستند.

وی بیان کرد: چندین منزل مسکونی در روستای سرآبتاوه یاسوج دچار ابگرفتگی شده اند و از تیپ ۴۸ فتح درخواست کمک کردند و رزمندگان تیپ در حال امداد رسانی به آنها هستند.

شب گذشته نیز امکانات و تجهیزات و ماشین آلات مهندسی تیپ ۴۸ فتح برای بازگشایی مسیرهای پوشیده از برف استان بسیج شدند که در زیر تصاویری از خدمات رسانی این مردان بی ادعا در  جاده ارتباطی یاسوج_ وزگ_ قلات را مشاهده می کنید. 

 

خدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در دل تاریکی شب های پراز برف یاسوجخدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در دل تاریکی شب های پراز برف یاسوجخدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در دل تاریکی شب های پراز برف یاسوجخدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در دل تاریکی شب های پراز برف یاسوجخدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در دل تاریکی شب های پراز برف یاسوجخدمت رسانی تیپ ۴۸ فتح در دل تاریکی شب های پراز برف یاسوج

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار