پایان عملیات یک آدم ربایی در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، نوجوان 14 ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان سراوان نجات یافت.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۷۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در تاریخ 30 مهر ماه سال گذشته، در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد 4 فرد ناشناس با صورت هایی پوشیده، نوجوان 14 ساله ای را با یک دستگاه خودروی پژو و با استفاده از یک قبضه کلت کمری ربوده و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سردار جلیلیان افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری آن و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز نمودند که سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این فرد شناسایی ،وی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، تاکید نمود: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار