خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

باید نسبت به برگزاری مجالس اهل بیت(ع) اهتمام داشته باشیم

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اهمیت برپایی مجالس اهل بیت(ع) بسیار زیاد است، گفت: ما باید نسبت به برگزاری این مجالس اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۹۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
باید نسبت به برگزاری مجالس اهل بیت(ع) اهتمام داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در ضیافت افطاری در جمع سربازان ستاد سپاه استان همدان اظهار کرد: اهمیت برپایی مجالس اهل بیت(ع) بسیار زیاد است و ما باید نسبت به برگزاری این مجالس اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: در حدیثی گهربار از نبی مکرم اسلام(ص) آمده است «در باغ‌های بهشتی تفریح کنید» که منظور از باغ‌های بهشتی مجالسی است که ذکر ائمه اطهار(ع) در آن برده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اهمیت بالای این مجالس گفت: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی دیگر می‌فرمایند ملائکه خداوند بر مجالس اهل بیت نزول می‌کنند و وقتی به آسمان می‌روند بوی خوشی از آنان استشمام می‌شود که نشان دهنده حضور آنان در این مجالس بوده است.

 وی عنوان کرد: مکانی که در آن ذکر اهل بیت (ع) برده می‌شود نیز مقدس است که این موضوع نشان دهنده عظمت بالای این مجالس است.

 نجاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیره زندگی امام حسن (ع) گفت: شرایط در آن زمان اقتضا می‌کرد که امام حسن(ع) با معاویه صلح کند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کدام از معصومین (ع) به جای امام حسن (ع) بودند صلح را می‌پذیرفتند زیرا ائمه اطهار(ع) انسان‌های کامل هستند و همه این بزرگواران نور واحد بوده و سیاست و هدف آنان در دوران امامت مشترک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار