فرماندار فراهان:

مقابله با تهاجمات رسانه ای دشمن از وظایف اصحاب رسانه/ امیدآفرینی در جامعه یکی از اولویت های رسانه ها است

فرماندار فراهان گفت: کنترل فضای رسانه ایی در مقابل تهاجمات همه جانبه ی دشمنان، از وظایف روابط عمومی ها و اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۱۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ ابوالقاسم آقازیارتی، فرماندار فراهان در دیدار با مسئولان روابط عمومی ها و اصحاب رسانه ادارات شهرستان فراهان با تاکید بر مقابله با تهاجمات رسانه ای دشمن گفت: کنترل فضای رسانه ایی در مقابل تهاجمات همه جانبه ی دشمنان، از وظایف روابط عمومی ها و اصحاب رسانه است.
وی در ادامه با اشاره به مدیریت درست فضای مجازی و رسانه ایی افزود: اکنون با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، اینترنت و فضای رسانه در زندگی فردی جایگاه مهمی پیدا کرده است که اگر به درستی مدیریت و کنترل نشود موجب آسیب های اجتماعی جبران ناپذیر و زیان باری می شود.
فرماندار فراهان تصریح کرد: دشمن با طراحی و برنامه ریزی های مختلف، تهدیدات هدفمند رسانه ایی را در پیش گرفته است.
آقازیارتی با تاکید بر توجه ویژه به جهاد تبیین در رسانه ها گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین، مسئولان روابط عمومی های ادارات باید اخباری منتشر کنند که سبب امیدآفرینی و آگاهی بخشی در جامعه شود.
وی افزود: اصحاب رسانه با انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و استقلال را در جامعه به وجود آورند.
فرماندار فراهان به نقش مهم اصحاب رسانه در انتشار اخبار در جامعه اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه با انتشار‌ عملکرد دولت باید نقاط قوت را در معرض نمایش گذاشته و کمک به بهبود و رفع نقاط ضعف کنند.
فرماندار فراهان با تاکید بر دقت و حساسیت لازم در انتشار اخبار، گفت: در انتشار اخبار دقت و حساسیت لازم را باید به کار برد تا زمینه سواستفاده شبکه های معاند فراهم نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار