خبرهای داغ:

دیدار و تقدیر از معلمان مدرسه ای در حمیدیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی از دیدار و تقدیر از معلمان مدرسه روستای قاسم زامل توابع شهرستان حمیدیه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۵۱
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

دیدار و تقدیر از معلمان مدرسه ای در حمیدیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ منصور جنادله فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی از دیدار و تقدیر از معلمان مدرسه روستای قاسم زامل خبر داد.

 

منصور جنادله در تبیین دو کاربرد مفهوم معلمی گفتند: معلم به معنای تعلیم‌ دهندگی، ارزش بسیار بزرگی است زیرا خداوند به استناد آیات قرآن، تعلیم دهنده است و پیامبر و همه حکما، علما، دانشمندان و شخصیت‌های برجسته نظیر استاد شهید مطهری نیز دارای این ارزش بسیار والای معلمی هستند.

 

وی با اشاره به هدف بلند مدتِ ایجاد تمدن نوین و شکوفای اسلامی گفتند: منابع انسانی، زیرساخت هر تمدنی به شمار می‌رود و برپاکنندگان تمدن نوین اسلامی نسلی هستند که اکنون در اختیار معلمان قرار دارند، بنابراین اهمیت و ارزش کار معلمی را باید از این زاویه درک کرد.

 

ایشان افزودن ؛ معلمان را مفتخرین به هدایت نسل‌های آینده خواندند و افزودند: هدف از دیدار با معلمان برجسته شدن نقش آنان و تثبیت و ماندگار شدن ارزش معلمی در افکار عمومی است تا هم معلم و خانواده‌اش به شغل او افتخار کنند، هم جامعه به معلم به چشم یک فرد مفتخر نگاه کند.

دیدار و تقدیر از معلمان مدرسه ای در حمیدیه

ارسال نظرات
آخرین اخبار