خبرهای داغ:
در شهرستان ورزنه برگزار شد

جشن بزرگ روزه اولی ها شهرستان ورزنه

به همت ناحیه بسیج ورزنه جشن بزرگ دختران روزه اولی شهرستان ورزنه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش با حضور حدود ۳۰۰ نفر با اجرای حجت الاسلام احمدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۶۵۹
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان ورزنه،ویژه برنامه جشن روزه اولی های شهرستان ورزنه روز یکشنبه مصادف با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور دانش آموزان دختر پایه سوم شهرستان ورزنه همچنین حضور مدیر و معاونین محترم آموزش و پرورش شهرستان ، امام جمعه شهر ورزنه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه،بسیج دانش آموزی و جمعی از مسؤلین شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش ورزنه برگزار گردید.

 

 

این مراسم با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان ، ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای روزه اولی‌ها ، تشویق آنها برای توجه به انجام فرائض الهی و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان با برنامه های شاد و مهیج برگزار شد.

 

 

این جشن با محوریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و با همکاری ویژه اداره آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی، برگزار گردید و برنامه های شاد و متنوعی همچون ؛ جشن و اجرای مسابقات قرآنی و اخلاقی، اقامه نماز جماعت ، ضیافت افطاری ، اجرای سرود همگانی و اهدای جوایز اجرا شد که مورد استقبال گرم دانش آموزان و اولیاء ایشان قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار