خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمی؛

شهید مطهری(ره) الگوی بارز جهاد تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ورزنه گفت: هدف هفته عقیدتی سیاسی گسترش فعالیت تربیتی و آموزشی است‌.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۲۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورزنه ؛ مسؤل نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اظهار کرد: سپاه و بسیج در هفته عقیدتی سیاسی بر گسترش فعالیت های تربیتی و آموزشی تکیه دارد

حسین رحیمی  در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: هدف اصلی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بزرگداشت شهادت معلم انقلاب، شهید آیت الله مطهری(ره) و توجه به گسترش فعالیت های تربیتی و آموزشی از نظراسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: معلمان و مربیان امروز همچون شمع برای آرمان های اسلام و ارزش های انقلابی می سوزند تا این آرمان ها را به نسل های بعدی انتقال دهند.

وی تصریح کرد: سپاه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی برنامه های مختلفی برای زنده نگه داشتن فضای پایگاه های مقاومت بسیج در نظر گرفته تا بسیجیان را بیش از گذشته با اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید، آیت الله مطهری(ره) آشنا سازد.

رحیمی گفت: امروز بسیجیان ما باید با سلاح اعتقادی و علمی در میدان نبرد با مستکبران حاضر شوند و تا در مقابل ایجاد شبهات دوستان غافل یا دشمنان دانا به خوبی پاسخگو باشند.

وی آموزش های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را از مهمترین بحث ها دانست و افزود: سپاه به عنوان پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی با رویکرد تربیت محور و معنویت افزایی به مسائل فکری، اعتقادی، اخلاقی و رفتاری توجه ویژه ای دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار