خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد:

خانواده شهدا با پشتیبانی از ولایت فقیه، از خون شهید حراست می‌کنند

همدان-فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد گفت: خانواده شهدا با ایستادگی بر آرمان والای انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه در حفظ دستاوردهای نظام، از حرمت خون شهید خود حراست می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۹۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی به همت پایگاه فدک پرلوک، با حضور فرمانده  حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد از خانواده شهید گرانقدر پیمان زارعی دیدار و دلجویی به عمل آمد.

مهناز قاسملو، فرمانده حوزه بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرباز رشید امنیت اجتماعی که در خدمت مقدس سربازی در سال ۹۱ به شهادت رسید، گفت: مادران و خانواده شهدا با دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صبر و توکل زینب‌وار راه شهدا را ادامه داده‌اند و با ایستادگی بر آرمان والای انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه در حفظ دستاوردهای نظام، از حرمت خون شهید خود حراست می‌کنند.

در ادامه نیز مادر شهید پیمان زارعی خاطراتی از گشاده رویی، شوخ طبع و مهربانی و احترام به پدر و مادر شهید دهه هفتادی بیان کرد.

در پایان با حضور فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)، فرمانده پایگاه پایگاه فدک و خواهران بسیجی از مادر بزرگوار شهید تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ شهید پیمان زارعی فرزند صفرعلی اهل روستای پرلوک از توابع شهر صالح آباد در تاریخ ۱۳۹۱/۰۵/۱۰ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان همدان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار