معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خبر داد

اعزام بیش از 7000 نفر از استان مرکزی به مرقد امام(ره)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از اعزام بیش از 7 هزار و 500 نفر از این استان در سالروز رحلت امام خمینی(ره) به مرقد مطهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۱۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اعزام زائران این استان به تهران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، باتوجه به ظرفیت محدود ناوگان حمل و نقل، امسال بیش از هفت هزار و 500 نفر اعزام خواهند شد و البته به غیر از جمعیت خودجوش که با خودروها به مراسم اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای اعزام این افراد به بهترین نحو شکل گرفته است، افزود: برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول مسیر برای کاروان‌های اعزامی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: باتوجه به اینکه استان مرکزی، زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است در شهر زادگاه امام راحل براساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم بزرگداشت با حضور مدیران کل، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و اقشار مختلف مردمی در بیت تاریخی امام (ره) برگزار می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: در شهرهای دلیجان، ساوه، شازند و زرندیه به واسطه اینکه در محور ترددی زائرین سایر استان‌های همجوار قرار دارند، موکب‌هایی برای ارائه خدمات در نظر و راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار