بسیج همچنان پای اهدای خون اهدای زندگی است

ساری- به مناسبت روز جهانی اهدا کنندگان خون فرمانده سپاه آمل با حضور در مرکز انتقال خون این شهرستان با رئیس، بسیجیان کانون شهدای ششم بهمن و اهداء کنندگان خون دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۲۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه آمل به همراه اقوامی مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به مناسبت روز جهانی اهدا کنندگان خون با رئیس ، بسیجیان کانون شهدای ششم بهمن و اهداء کنندگان خون مرکز انتقال خون آمل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ داغمه چی با تبریک روز جهانی اهدا کنندگان خون و با اشاره به طرح های جهادی اهدای خون گفت: با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی رزمایش های متعدد کمک مومنانه اهدا خون درآمل با حضور بسیجیان و نیروهای مردمی انجام پذیرفت که ازمیزبانی بسیجیان این مرکز تشکر میکنم .

دکتر محمدی رئیس مرکز انتقال خون آمل هم با اشاره به نیاز همیشگی بیماران به گروه‌های خونی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به نیاز همیشگی بیماران به خون نیازمند مراجعه دائم و همه روزه اهداکنندگان خون می باشیم و از همکاری خوب ، حمایت و استقبال سپاه و بسیجان در رزمایش های نذرخون قدردانیم .

عباس اقوامی نیز دراین دیدار ضمن اعلام آمادگی و استمرارهمکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان با سازمان انتقال خون خاطرنشان کرد:هماهنگی های لازم برای اهدای خون بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار