خبرهای داغ:
گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) :

برگزاری آموزش عملی سلاح تخصصی و جنگ نوین ویژه بسیجیان گردان

در راستای افزایش توان رزمی و تکنیکی و آموزش تخصصی علوم نظامی، آموزش عملی سلاح تخصصی و جنگ نوین با حضور اساتید مجرب، بسیجیان وپایوران گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۶۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)، در راستای افزایش توان رزمی و تکنیکی و آموزش تخصصی علوم نظامی، آموزش عملی سلاح تخصصی و جنگ نوین با حضور اساتید مجرب، بسیجیان وپایوران گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل گردان برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) در خصوص آموزش و آمادگی نظامی فرمودند: همه دستگاه ها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند،

در راستای فرمایش رهبری، این فرمانده گردان ادامه داد: نبردهای بزرگ و سرنوشت ساز سپاه،ضمن شکست وخواری برای دشمنان اسلام ومیهن اسلامی و مجد و عظمت و سربلندی و تضمین تمامیت ارضی و استقلال ایران اسلامی تجارب گرانبهایی را نیز به همراه داشت.

وی در ادامه افزود: ما در راستای افزایش توان رزمی و تکنیکی و آموزش تخصصی علوم نظامی در جهت پاسداری از ایران اسلامی  بصورت متداوم هر هفته از این قبیل کلاس های آموزشی و حفظ انسجام ها را در محیط گردان و یا پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار