خبرهای داغ:

برگزاری نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود

شاهرود_ نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود با حضور فرمانده سپاه و مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۶۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

برگزاری نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهرود، مدیر آموزش و پرورش شاهرود و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و مربیان درس آمادگی دفاعی و معاونت آموزش متوسطه مدیریت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست گزارش برنامه‌های سه ماه اول سال ۱۴۰۲ توسط فرماندهان حوزه‌ها ارائه و برنامه‌های اوقات فراغت تابستان بیان و دستورالعمل‌های درس آمادگی دفاعی برای سال تحصیلی جدید ارائه گردید.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهرود در این نشست با تاکید بر اهمیت همکاری‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش و تقدیر از همکاری آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه‌ها بر برنامه ریزی دقیق در اجرای برنامه‌ها و اثرگذاری آن در قشر دانش آموزی و فرهنگیان تاکید کرد.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز با خیرمقدم و تقدیر از تعاملات بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بر هماهنگی و تعامل بیشتر در راستای اجرای برنامه‌های اثربخش تاکید و از زحمات فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در کمک به این مدیریت تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار