خبرهای داغ:

آغاز طرح حامیم در تالار وحدت دانشگاه تبریز/ تقویت اخلاق، تقویت امید در جامعه

تبریز- طرح حامیم «طرح توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی» دانشگاه های آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۰۷
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان در این آیین تقویت اخلاق در لایه های گوناگون به ویژه قشر دانشجو و دانشگاهی را از راهکارهای تقویت ایمان به عنوان تقویت کننده امید در جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه دشمن با آگاهی از اهمیت موضوع ایمان و اخلاق در جامعه، فضای ایمانی و اخلاقی را مورد هدف قرار داده است، تاکید کرد: باید ایمان آگاهانه دانشجویان به عنوان عناصر تاثیرگذار در جامعه و بر مردم تقویت شود.

وی با اشاره به مضرات امید واهی و دروغین در جامعه اشاره و بیان کرد: این نوع امید بسیار خطرناک است و موجب امید زدایی می شود هر چند در کوتاه مدت، امیدواری موقت ایجاد می کند اما در ادامه ریشه امید را می خشکاند.

آغاز  طرح حامیم در تالار وحدت دانشگاه تبریز/ تقویت اخلاق، تقویت امید در جامعه

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه امید واقعی و حرکت آفرین است و منتهی به نتیجه می شود.، اظهارداشت: این امید با برنامه ریزی دقیق و تلاش به دست آمده باید در جامعه تزریق شود.

وی نقد همراه با امیدآفرینی را برای پیشرفت و توسعه،مهم دانست و اضافه کرد: نقدی امیدآفرین است که توام با تدبیر و هدف روشن باشد و امیدآفرینی کند، مسائل منفی و مثبت در آن مطرح شود و راهکار برای برون رفت از مشکلات در آن ارایه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار