خبرهای داغ:

نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای بهبهان

نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای گرانقدر شهرستان بهبهان با حضور سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) و مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۴۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:

در اين نشست ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس سردار باقری اظهارداشت: آرامش و امنیت فعلی را مدیون دلاوریها و جان فشانی های شهدا عزیزمان هستیم.

در ادامه وی  با تاكيد بر اهميت برگزاري باشكوه يادواره شهدا از مسئولان حاضر در جلسه در خواست كرد  جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر يادواره شهدا همكاري و مساعدت لازم را داشته باشند.

در ادامه اين نشست فرمانده سپاه ناحیه بهبهان با اشاره به اهميت پاسداشت وگراميداشت ياد و نام شهدا گفت: پاسدارای و حراست از ارزش‌های شهدا مایه‌ بقا و تداوم کشور در مقابل همه تهدیدات و چالش‌های ایجاد شده از سوی دیگر کشورها مي باشد.

سرهنگ قاسمی خشاب؛ با اشاره به این موضوع که کیفیت و ثمره برگزاری این یادواره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در برگزاري يادواره شهدا بايد علاوه بر بعد كمي مراسم به بعد كيفي آن نيز توجه كرد و براي دست يافتن به اين مورد ضروريست كه همه ادارات و سازمان ها در برگزاری مراسم با سپاه ناحیه بهبهان هماهنگي و همكاري لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار