بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح به مناسبت «روز پزشک»

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن اول شهریور روز پزشک را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۷۶
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این بیانیه آمده است، یکم شهریورماه روز پزشک بهانه ی شایسته‌ای است که تلاش‌های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

درود بر انسان‌های فداکار، پرتلاش، خدوم و ایثارگر که برای بهتر شدن حال مردم شبانه روز تلاش کرده و در این مسیر جان خود را فدا می‌کنند.
در بیانی که از حضرت امام صادق (علیه‌السلام) نقل شده است پزشکان حاذق و مورد اعتماد ، یکی از سه رکن جامعه معرفی شده‌اند:
« مردم هیچ شهری , از فقیه دانا و پرهیزگار، امیر نیکوکاری که از او اطاعت می‌شود و طبیب آگاه و مورد اعتماد بی‌نیاز نیستند».

بدون تردید حضور حماسی و مجاهدانه پزشکان ایران اسلامی در سال‌های پرماجرای گذشته و در برهه‌های دشواری همچون دفاع مقدس و صحنه‌های خطر ، مانند بلایا ، حوادث طبیعی و شیوع بیماری‌های گوناگون خصوصاً در همه‌گیری بیماری کرونا، برگ‌های زرینی است از صفحات تاریخ مجاهدت و خدمات این قشر فرهیخته و خدوم جامعه اسلامی.
دانش، تعهد، اخلاص و پرکاری ویژگی های برجسته ای است که سبب شده است رهبر معظم انقلاب(دام ظله-العالی) جامعه پزشکی را «ثروت عظیمی» برای کشور قلمداد کنند.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز جامعه پزشکی ، روز پزشک را به آحاد این قشر سپید پوش،خدوم و تاثیرگذار بویژه پزشکان محترم تبریک عرض نموده و آرزومندیم در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم کشور عزیزمان موفق و پیروز باشید.


سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار