خبرهای داغ:

ویژه برنامه شبی با مسجد در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برگزاری طرح شبی با مسجد ویژه نوجوانان بسیجی حلقه شهید محمد حسن دولتی در مسجد جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۳۲
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، طرح شبی با مسجد به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ویژه بسیجیان حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این طرح برای دومین بار در قالب این طرح، جوانان و نوجوانان از نماز مغرب و عشاء تا نماز ظهر و عصر روز بعد در مسجد حضور یافته و تجربه جدیدی را کسب می کنند.

او با اشاره به برنامه های اجرایی در این طرح افزود: در قالب این طرح حلقه معرفت با موضوع احترام به بزرگترها و تماس با مادر و ابراز علاقه به آن ها تشکیل و بازی های جذاب بقلی بگیر، برج هیجان، منچ و مافیا در مسجد برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) با اشاره به حضور نوجوانان در وعده های اقامه نماز جماعت ادامه داد: حلقه معرفت با موضوع نماز جماعت تشکیل و نظافت مسجد و آماده سازی صبحانه توسط افراد شرکت کننده در طرح انجام شد.

عربی بیان داشت: همچنین حلقه معرفت در سالن ورزشی ویژه نوجوانان ورزشکار برپا و مسابقه فوتسال بین نوجوانان پایگاه امام خامنه (مدظله) و پایگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

او با اشاره به برپایی رزم شبانه گفت: حضور و سرکشی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه همراه با جانشین فرمانده ناحیه از دیگر برنامه های اجرایی در این طرح بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار